تولید محتوای گردشگری

گردشگری

راهنمای سفر به استانبول و تجربه یک سفر خاطره انگیز | اسنپ تریپ

راهنمای کویرگردی در بهترین کویرهای ایران | اسنپ تریپ

راهنمایی جامع و کامل برای سفر به جزیره زیبای کیش | اسنپ تریپ

مجموعه تفریحی نمک آبرود ؛ فرصت تجربه های مهیج و بی نظیر | هومسا

معرفی بهترین کویرهای ایران برای رصد آسمان | تخفیفان

 

تولید محتوای گردشگری

با وجود علاقه زیاد مردم به گردش و سفر، سایت‌های زیادی اقدام به ارائه خدمات مربوط به گردشگری کرده‌اند. با وجود رقابتی که در این فضا ایجاد شده، نیاز به تولید محتوا تخصصی، هوشمندانه و متناسب با الگوریتم‌های گوگل، برای قرار گرفتن در صفحه نتایج، بیشتر از قبل شده است. اما چه چیزی در تولید محتوای این کسب و کارها بیشتر اهمیت دارد؟ آیا هر محتوایی برای این حوزه مناسب است؟ چگونه می‌توان بهترین محتوای گردشگری را برای مخاطبان تولید کرد؟

محتوایی که شما در سایت خود قرار می‌دهید دو هدف کلی را به دنبال دارد:

  • ارائه اطلاعات به مشتری
  • هدایت به سمت خرید و استفاده از خدمات

مطمئنا محتوایی که نتواند این دو عامل در خود جای دهد، انتخاب خوبی نخواهد بود و این یعنی پرداخت هزینه‌‌ برای هدفی نامعلوم و پوچ…

ویژگی‌های اصلی یک محتوای گردشگری مناسب

محتوایی که در یک سایت گردشگری قرار می‌گیرد، باید چند ویژگی را در راستای اهداف خود قرار دهد:

  • کاربر پسند باشد.
  • مشتری را خسته نکند.
  • طرحی خلاقانه داشته باشد.
  • ساده نوشته شود.
  • مخاطب را در مسیری مشخص هدایت کند.
  • کلیه اطلاعاتی که در ذهن مشتری وجود دارد را پاسخ دهد.

تولید محتوای تخصصی گردشگری می‌تواند روایت داستان یک سفر باشد…

راه‌های زیادی برای ارائه یک محتوای گردشگری وجود دارد. می‌توان لحنی صمیمی، مودبانه، رسمی یا دوستانه را انتخاب کرد. اما آیا هر لحنی برای هر مخاطبی مناسب است؟ بهترین روش برای ایجاد یک محتوای گردشگری ترکیبی از نوشته‌های رسمی، مودبانه و در عین حال دوستانه است. باید مخاطب را در محتوای خود غرق کنید، به گونه‌ای که منتظر پایان نوشته شما یا تنها پیدا کردن آنچه که در ذهنش است، نباشد.

توضیحات عنوان شده باید به گونه‌ای باشند که تمام نکات مانند محتوای سفرنامه را از دید مخاطب بررسی کند. برای رسیدن به این هدف، قبل از نوشتن محتوای گردشگری چشمان خود را ببندید و تمام لحظات را از زمان خرید بلیط تا برگشت از سفر در نظر بگیرید. مطمئنا با اینکار ایده‌های زیادی به ذهنتان خواهد رسید.

پاراگراف اول تولید محتوا در صنعت گردشگری، تنها فرصت شماست…

حتما شنیده‌اید که ابتدای محتوا مهمترین منطقه برای مانور دادن است. جذب مخاطب تنها در همین چند خط اتفاق می‌افتد. باید در این قسمت محتوا، از جملاتی استفاده کنید که بتواند مخاطب را جذب کند. با اینکار نتیجه کار خود را در همان ابتدا خواهید دید.

چند ثانیه برای جذب مخاطب… این یعنی یک بازاریابی محتوایی موفق…

تولید محتوا حوزه گردشگری در سرو مارکتینگ

تیم سرو مارکتینگ مدت زیادی است که فعالیت خود را در زمینه تولید محتوا درباره گردشگری آغاز کرده است. این تیم با بررسی و تحلیل بازار و سایت شما، بررسی رقبا و شناسایی خلاهایی که در سایتتان وجود دارد، بهترین محتوا را برای شما تولید خواهد کرد. تیم نویسندگان سرو مارکتینگ در زمینه تولید محتوای گردشگری خلاق و ایده پرداز بوده و کاملترین محتوای سفر و گردشگری را در اختیار شما قرار خواهند داد. همچنین کنترل، ارزیابی و ویرایش متونی که توسط آنها تولید شده به راحتی پس از ثبت سفارش تولید محتوای گردشگری امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *