تولید محتوای صنعتی

تولید محتوای سایت صنعتی

اکسید آهن چیست و چه کاربردهایی دارد؟ | آهن آنلاین

تاثیر قیمت آهن بر قیمت خودرو | آهن آنلاین

کاربرد میلگرد | آهن آنلاین

کابل برق سه فاز و هر آنچه باید بدانید | اعتماد کابل البرز

در تهیه سیم برق از چه فلزی استفاده می‌شود؟ | اعتماد کابل البرز

اعتماد کابل البرز بهترین تولید کننده سیم و کابل در بازار | اعتماد کابل البرز

 

یکی از عوامل موثر برای قرار گرفتن در رتبه‌های برتر گوگل، تولید محتوای هدفمند است. در مورد کسب و کارهایی که در حوزه صنعت فعال هستند و عموما تنها طیف خاصی از مشتریان را دارند، تولید محتوا حوزه صنعتی جذابتر می‌تواند ورودی‌های زیادی را به سایت آنها سرازیر کند. به عنوان مثال استفاده از موضوعات جذابی مانند آموزش‌ها، معرفی برندها و مواردی از این قبیل که در نهایت بتواند حتی کسانی که علاقه‌ای به صنعت نداشته یا خریدی را در این زمینه ندارند را نیز به خود جذب کند. به نظر شما چه موضوعاتی می‌تواند در این مسیر موفق باشد؟ تولید محتوا درباره صنعت باید چگونه نوشته شود تا مخاطب را خسته نکند؟

سه پله برای تولید محتوای صنعتی

در اینجا به شما نشان خواهیم داد که تنها سه پله برای موفقیت در مسیر محتوایی کسب و کار خود فاصله دارید:

۱.    فرصت‌های محتوایی را غنیمت شمارید…

یک کسب و کار صنعتی باید در زمینه جستجوی کاربران هوشمندانه عمل کند. باید بتواند لیستی به روز و آپدیت شده را به طور مداوم برای خود در نظر گرفته و از جستجوی کاربران در گوگل مطلع باشد. در حال حاضر تعداد زیادی سایت در زمینه صنعت در خارج و داخل کشور فعال هستند که همه آنها بر اساس کلمات کلیدی خاصی فعالیت خود را انجام می‌دهند. بنابراین به راحتی می‌توان موضوعات مورد علاقه این افراد را پیدا و در مورد آنها محتواهایی کارآمد و کاربردی را تولید کرد.

۲.    از ایده تا تولید محتوا…

اکنون با در نظر گرفتن کلمات کلیدی به دست آمده باید به فکر پیدا کردن ایده‌هایی برای تولید محتوا باشید. مطمئنا یک نویسنده یا بازاریاب محتوا به راحتی می‌تواند این ایده‌ها را در ذهن خود ایجاد کند. البته ابزارهایی نیز در این زمینه وجود دارد که مسیر را آسانتر خواهد کرد. ایده‌ها پس از بررسی باید به صورت یک استراتژی درست، برنامه ریزی شده و در نهایت به مرحله اجرا برسد.

۳.    تولید محتوای تخصصی صنعتی خود را ارزیابی کنید…

مرحله سوم در پروسه تولید محتوا مربوط به ارزیابی است. باید ببینید که محتوای تولید شده، ورودی‌های مناسبی را به سایت شما داشته‌اند یا خیر؟ آیا موضوعات و متن‌های تولید شده به قدری جذاب بوده که بتواند به جز مشتریان همیشگی افراد دیگری را هم وارد سایت شما کند؟ اگر پاسخ شما مثبت است، به شما تبریک می‌گوییم، چرا که یک پله به هدف نهایی یعنی رسیدن به رتبه‌های بالای گوگل نزدیک شده‌اید.

سفارس تولید محتوای صنعتی

مطمئنا پروسه‌ای که در اینجا به آن اشاره شد را یک فرد عادی نمی‌تواند انجام دهد. همه چیز تنها در سه مرحله و چند خط بالا خلاصه نمی‌شود. هر سه پله نیازمند بررسی دقیق، استفاده از ابزارها و تجربیات افرادی است که سال‌ها در این زمینه فعال بوده‌اند. سرو مارکتینگ یکی از پلتفرم‌هایی است که مجموعه تجربیات افراد مختلف را در یک مجموعه کامل گرد هم آورده تا بتواند مسیر رسیدن به هدف نهایی شما را هموار کند. برای سفارش تولید محتوای صنعتی از مرحله پیدا کردن عبارات کلیدی، ایده پردازی تا زمان انتشار محتوا و بررسی نتایج، سرو مارکتینگ در کنار شماست. رقابت بر سر جایگاه‌های ابتدایی گوگل، تنها چیزی است که یک کسب و کار اینترنتی باید به آن فکر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *