-
- Newsletter
امروزه بازی و سرگرمی دیگر مخصوص کودکان نیست. افراد زیادی از کوچک تا بزرگ به دنبال پیدا کردن بازیهای مختلف هستند تا بتوانند اوقات فراغت خود را بگذرانند. فضای وب، مکان مناسبی برای جستجوی این افراد است. به همین دلیل است که سایتهای فروش وسایل مخصوص بازی بیشتر از قبل شده است. برای موفقیت و کسب رتبههای برتر در گوگل و رقابت در این فضا باید به دنبال محتواهایی باشید که نسبت به دیگر سایتها متفاوتتر بوده و بر اساس الگوریتمهای گوگل نوشته شده باشد.
اگر سایتی مربوط به فروش بازی و سرگرمی دارید، برای تولید محتوای آن باید به موارد زیر توجه کنید تا سایت شما بهتر دیده شود:
بازار را بشناسید تا بتوانید بر اساس آن تولید محتوای بازی سرگرمی را متناسب با نیاز کاربرانتان کنید. برای تمام محصولات خود محتوایی را قرار دهید و اطلاعات مربوطه را در آن بگنجانید. محتوای این صفحات باید به گونهای باشد که کاربر محصول را به طور کامل بشناسد و در نهایت آن را خریداری کند.
محصولات مرتبط با آنچه که کاربر به دنبال آن است را به او معرفی کنید. با ارائه یک محتوای مناسب میتوانید، مشتری را به سمت و سویی که میخواهید هدایت کنید.
اگر زمینه بازی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان است، باید سنشان را در نظر بگیرید. با شناخت مخاطبان لحن نهایی محتوایی که تولید میکنید، مشخص شده و در نتیجه نظر آنها را بیشتر جذب میکند. این کار باعث میشود تا افراد مدت زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند و در نهایت در بونس ریت سایتتان به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.
برای تولید محتوا حوزه بازی، کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید. باید آنها را به گونهای در محتوای خود به کار ببرید که الگورتیمهای گوگل را به درستی در برگرفته و عبارات کلیدی نیز در آن به درستی استفاده شده باشد.
ابتدا بهتر است هدف و ایدهای که برای تولید محتوای خود دارید را مشخص کنید. اینکار کمک میکند تا از به کار بردن مطالب غیر مرتبط یا اضافی خودداری کرده و گیرایی محتوای خود را افزایش دهید.
بازیهای آنلاین، نوع متفاوتی از سرگرمیهای بستر وب هستند که تولید محتوای جداگانهای دارند. محتوایی که برای این نوع از بازی نوشته میشود، باید در لحظه، مخاطب را به خود جلب کرده و او را مجاب کند تا نام خود را در میان رقبای آنلاین خود قرار دهد. این نوع از محتوا بهتر است توسط افراد متخصص در این زمینه تولید شود و برای تولید آنها میتوان از ایدههای مختلفی استفاده کرد. به عنوان مثال معرفی انواع بازی با گوشی موبایل یا راهنماییهای لازم در مورد یک بازی با موبایل و کامپیوتر که میتواند به استفاده بهتر کاربر کمک کند.
برای آنکه بتوانید بهترین انتخاب را برای تولید محتوای بازی کامپیوتری خود داشته باشید، نیازمند استخدام یک نویسنده باتجربه هستید. اما در برخی از تیمهای تولید محتوا مانند وین کانتنت، افرادی وجود دارند که با تجربه بالا در این زمینه فعال هستند. این تیمها به شما کمک میکند تا با سفارش محتوای بازی و انتشار آن در سایت خود بهترین مطالب را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.
به جز این محتواها امکان طراحی یک پلن و استراتژی تولید محتوا و در نهایت موضوعاتی را در بازه زمانی که مشخص شده، در اختیارتان قرار داده است. با اینکار در بازه زمانی منظم محتواهایی را با کیفیت بالا و البته قیمتی مناسب دریافت خواهید کرد.
درباره ما
سرو مارکتینگ در سال 1401 از تغییر نام برند ” وین کانتنت ” با هدف ارائه خدمات در حوزه دیجیتال مارکتینگ (فراتر از خدمات تولید محتوا) ایجاد شد.
وین کانتنت در فعالیت 3 ساله خود دارای سابقهای درخشان در تولید محتوا بوده است که میتوانید اسامی کامل و نمونه کار محتوا شرکتهایی که کارهای تولید محتوا آن ها بر عهده وین کانتنت بوده است را در اینجا ببینید.
سرو مارکتینگ نیز در طی فعالیت خود قصد دارد تا با ارائه خدمات با کیفیت دنباله رو مسیر وین کانتنت باشد.