نیاز به تولید کننده محتوا دارید؟

در دنیای مدرن امروز دیگر رقابت بر سر فروش آفلاین حرف اول را نمی‌زند. اغلب کسب و کارها تمایل دارند، فعالیت خود را در فضای آنلاین پیش ببرند و از این طریق به فروش بالاتر و برندینگ خود کمک کنند. روش‌های مختلفی برای موفقیت در این بستر وجود دارد. از تبلیغات آنلاین گرفته، تا تهیه ویدئوهایی تبلیغاتی، استفاده از تصاویر جذاب، حضور در شبکه‌های اجتماعی و در نهایت تولید محتوای هدفمند و باکیفیت و … همگی جزوی از مسیر موفقیت شما هستند. اما روی صحبت ما در این مطلب با افرادی است که به دنبال تولید محتوای قوی برای کسب و کار خود در فضای آنلاین می‌گردند. اگر شما هم هنوز برای این بخش از کسب و کار خود تصمیمی نگرفته‌اید یا مسیرهای طی شده قبلی‌‌ نتوانسته شما را به جایگاه دلخواهتان برساند، این مطلب مخصوص شماست.

تولید محتوا، مسیری کوتاه اما پر پیچ و خم…

صحبت در مورد تولید محتوا بسیار آسان است. افراد زیادی آن را به انشاهایی تشبیه می‌کنند که در دوران مدرسه نوشته می‌شد و بر این باورند که هر فردی با هر تجربه‌ای، می‌تواند محتوای مناسب برای سایت‌های مختلف را تولید کند. اما آیا این تفکر درست است؟

شاید شما هم با خواندن مطالبی که در سایت‌های مختلف می‌بینید، نوشتن آنها را ساده بدانید، اما در پس کلماتی که در این صفحات به دنبال هم ردیف شده تا جملات و پاراگراف‌ها را بسازند، ایده‌ها، الگوریتم‌ها و نکاتی نهفته که از دید شما پنهان است. شاید این موارد در هنگام نوشتن یک داستان، یک متن ادبی برای روزنامه یا کتاب اهمیتی نداشته باشد، اما در دنیای وب همه چیز فرق می‌کند.

محتوا را برای ربات‌ها بنویسید…

بخشی از فعالیت نویسندگان محتوا، ارتباط برقرار کردن با ربات‌های گوگل است. این ارتباط با استفاده از کدهایی انجام می‌شود که به صورت قوانین و الگورتیم‌های مشخص توسط گوگل، اعلام شده است. به عنوان مثال کلمات کلیدی مرتبط با موضوع محتوا، نکات مربوط به هدینگ‌ها، تصاویر و استفاده از تگ‌های مختلف برای تصاویر و … در میان این موارد قرار می‌گیرند. برخی از این موارد توسط بیننده دیده شده و برخی نیز از دید او پنهان است. در هر صورت این وظیفه نویسنده است که آنها را در نظر گرفته و در متن خود به کار ببرد.

محتوا را برای ربات‌ها بنویسید

انتخاب نویسندگان با تجربه، اولین پله برای تولید محتوای هدفمند

بسیاری از کسب و کارهایی که در بستر وب مشغول به فعالیت هستند، تنها با استفاده از محتوای درست و دقیق و انتشار آنها توانسته‌اند خود را در میان رقبایشان بالا بکشند و دیده شوند. بنابراین هر فردی می‌تواند شانس خود را با این روش امتحان کند. تنها کاری که باید انجام دهید، انتخاب نویسندگان با تجربه برای نوشتن مقالات متناسب با کسب و کار شماست. می‌توانید این کار را با استخدام یک کارمند در شرکت خود انجام دهید یا از تیم‌های تولید محتوایی استفاده کنید که در این فضا مشغول به فعالیت هستند.

سرومارکتینگ می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. این تیم تولید محتوا، مدت زیادی است که فعالیت خود را شروع کرده و تاکنون توانسته با بسیاری از برندهای مطرح با موضوعات مختلف همکاری کند. این تیم در زمینه‌های زیر می‌تواند به شما کمک کند:

  • تولید محتوای متنی فارسی
  • تولید محتوای متنی انگلیسی
  • ترجمه

در مورد سرومارکتینگ بیشتر بدانید…

هدف اصلی سرومارکتینگ از همان ابتدای فعالیتش، ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین محتواها در حوزه‌های مختلف بوده است. بر همین اساس سعی کرده از نویسندگان، کارشناسان تولید محتوا و ویراستارانی که تجربه بالایی را در زمینه‌های شغلی خود دارند، استفاده کند. نتیجه این دقت در انتخاب، ایجاد یک تیم تولید محتوای قوی بود که تا امروز توانسته بخش بزرگی از محتواهای تولید شده در بستر وب را به خود اختصاص دهد.

سرومارکتینگ چه موضوعاتی را پوشش می‌دهد؟

اگر به تولید محتوا نیاز دارید، بدون توجه به موضوع کسب و کار خود می‌توانید روی کمک سرومارکتینگ حساب کنید. نوشتن محتوا در زمینه‌های محتلف مانند سبک زندگی، گیاه، هاست و سرور، ارزهای دیجیتال، بازی، خودرو، دیجیتال مارکتینگ، آشپزی، دکوراسیون، پزشکی، گردشگری و هر صنعت و موضوعی که در ذهنتان است، را می‌توانید به تیم سرومارکتینگ بسپارید. کلیه متن‌های مورد نظر شما در قالب رپورتاژ، توضیح محصول، مقالات بلند و کوتاه، محتواهای لندینگ پیج و … را می‌توانید به سرومارکتینگ سفارش دهید و در زمان مشخص شده آن را دریافت کنید.

نحوه ثبت سفارش در وین کانتنت

نحوه ثبت سفارش در سرومارکتینگ

اگر انتخاب شما برای تولید محتوای سایتتان، سرومارکتینگ است، کافی است روی بخش ارتباط با ما کلیک کنید. همچنین در این صفحه می‌توانید از قسمت مشاهده نمونه کار، بخشی از کارهای این تیم را مشاهده کنید. در نهایت با تماس با شماره‌ای که در پایین صفحه قرار داده شده، مشاوره‌های لازم را  دریافت و سفارش خود را ثبت کنید.

نحوه تولید محتوا و پرداخت هزینه در سرومارکتینگ

زمانی که سفارش خود را برای تولید محتوا ثبت می‌کنید، کارشناسان این تیم، با دریافت اطلاعات کافی از شما و آنچه که در ذهنتان است، کار خود را برای تولید آن آغاز می‌کند. شما می‌توانید کلیه فرایندهای تولید محتوا از بررسی کلمات کلیدی گرفته تا تدوین استراتژی محتوایی، نوشتن تقویم محتوایی، تولید و انتشار را به عهده سرومارکتینگ بسپارید.

موضوعات دریافت شده از سمت شما، در اختیار نویسندگانی که تجربه و اطلاعات کافی در مورد آن دارند، نوشته شده و در نهایت به دست ویراستاران، ویرایش می‎‌شود. با این وجود فایل نهایی با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار شما قرار می‌گیرد.

مبلغی که برای تولید محتوا در تیم سرومارکتینگ در نظر گرفته می‌شود، به خدماتی بستگی دارد که به شما ارائه می‌دهد. این مبلغ به صورت کلمله‌ای محاسبه خواهد شد و در پایان تحویل سفارش دریافت می‌شود.

کلام آخر…

انتشار محتوا در یک سایت تاثیر زیادی را روی رشد او در بستر وب دارد. گوگل از طریق محتوا می‌تواند موضوع صفحات مختلف سایت شما را درک کند، البته به شرطی که کدهای ارتباطی با او را رعایت کرده باشید. سرومارکتینگ در کنار شما قرار دارد تا با بهترین خدمات، مسیری مستقیم را برای رسیدن به اهدافتان پیش رویتان قرار دهد. اگر شما هم قبلا از خدمات سرومارکتینگ  استفاده کرده‌اید، نظرات خود را در مورد نحوه ارتباط و کیفیت خروجی نهایی که در اختیار شما قرار گرفته، با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *