سایت فروش محتوا

نیاز به تولید محتوا برای بسیاری از کسب و کارها هنوز هم یک انتخاب چالش برانگیز است. آیا باید فردی را برای تولید محتوا استخدام کنیم و بخشی از سرمایه را به او اختصاص دهیم؟ یا عملا نیازی به حضور فیزیکی یک کارمند به عنوان تولید کننده محتوا نیست؟ شما به عنوان مدیر یک سایت چه تصمیمی در این زمینه می‌گیرید؟ مطمئنا فردی که با کار در فضای آنلاین آشنا باشد، می‌داند که تولید محتوای مناسب نقش مهمی را در موفقیت میان، رقبایی که در بستر وب در حال فعالیت هستند، خواهد داشت. اما برای رسیدن به موفقیت نمی‌توان از هر محتوایی استفاده کرد. اینجاست که نقش یک تولید کننده محتوا بیشتر از قبل مهم می‌شود.

می‌خواهیم در این مطلب مسیر دیگری را برای تولید محتواهای مناسب برای کسب و کارتان به شما معرفی کنیم و آن هم استفاده از سایت‌های فروش محتواست. در برخی از این سایت‌ها محتواها به صورت آماده و بر اساس موضوعات مختلف به فروش می‌رسند و در بعضی از آنها نیز باید ابتدا ثبت سفارش را انجام دهید، تا محتوا بر اساس نیاز شما تولید شود. سرومارکتینگ یکی از تیم‌هایی است که در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند.

دلایل استفاده از سایت‌های فروش محتوا

در سایت‌های فروش محتوا، نمونه‌هایی قرار داده شده که توسط نویسندگان حرفه‌ای و باتجربه در زمینه نوشتن محتواهای سایت‌های اینترنتی، تولید شده‌اند. در اغلب این شرکت‌ها، نویسندگانی استخدام می‌شوند که بتوانند بهترین محتوا را بالاترین کیفیت تولید کنند. در واقع دلایل مختلفی وجود دارد که اهمیت استفاده از این سایت‌ها را بیشتر خواهد کرد. این موارد عبارتند از:

  • یک تیم تولیدکننده محتوا، اطلاعات کاملی را از قالب‌بندی اولیه محتوا، انتخاب نوع محتوا، سئو سایت و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی دارد. بنابراین بهترین روش را برای چارچوب بندی محتوای شما به کار می‌برد تا بالاترین تعامل را داشته باشد و حتی می‌تواند مطالب تبلیغاتی را برای شما بنویسد که مشتریان زیادی را به سمت شما جلب کند.
  • اگر تیم تولیدکننده محتوای مورد نظر شما، درک درستی از برند و موضوع کسب و کار شما داشته باشد، می‌تواند درباره آن در فضای آنلاین تحقیق کند و به شما کمک کند تا در بازارهای جدید نیز نفوذ کنید.
  • یکی از بهترین راه ها برای رشد و حفظ مخاطب، ارسال محتوای ثابت است. راه‌اندازییک کسب و کار اینترنتی و اداره وبلاگ، کار آسانی نیست و باید تحت نظر افراد باتجربه در این زمینه انجام شود.
  • تیم تولیدکنندگان محتوا، مطالب درخواستی شما را به موقع تولید و آماده می‌کند و نظم بالایی را در این زمینه رعایت خواهند کرد.
  • این تیم می‌تواند به خوبی اطلاعات مورد نیاز برای موضوعات مورد نظر شما را جمع آوری کرده و در مورد آنها، محتوایی کامل را تولید کند.
  • تیم‌های تولید کننده محتوا گاهی به پیدا کردن کلمات کلیدی نیز به شما کمک می‌کند.
  • شما می‌توانید به یک سایت فروش محتوا، مقدار زیادی مقاله را سفارش دهید تا در مدت زمان بسیار کمی آنها را در اختیارتان قرار دهد. کاری که خودتان به تنهایی از عهده آن برنمی‌آیید و نیازمند یک تیم قوی و هماهنگ است.

تیم سرومارکتینگ

ما در سرومارکتینگ چندین سال است که در زمینه تولید محتوا در قالب‌های مختلف با کسب و کارهای آنلاین همکاری داریم. از همان ابتدای ورود به این بازار، هدف اصلی خود را بهبود فعالیت مشتریان قرار دادیم و توانستیم با کمک نویسندگان، کارشناسان تولید محتوا و ویراستارانی که هر یک تجربه بسیار خوبی را در زمینه کاری خود دارند، بهترین خدمات را در اختیار مشتریان قرار دهیم.

از آنجایی که محتواهای تولید شده با توجه به نوع کسب و کارهای مختلف متفاوت است، سعی کرده‌ایم تمام این موارد را پوشش دهیم و سفارش انواع محتواها مانند رپورتاژها، محتواهای مربوط به محصولات، دسته‌بندی‌ها، شبکه‌های مجازی، صفحات لندینگ و … را بپذیریم.

مشتریان همیشگی سرومارکتینگ…

با وجود کیفیت و حساسیتی که ما در محتواهای ارائه شده خود داریم، مشتریان بسیار زیادی از ابتدای فعالیت خود با ما همکاری داشته‌اند که در میان آنها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

حوزه فعالیت

مشتریان

بازی

مایکت

خودرو

همراه مکانیک

پزشکی

پذیرش ۲۴، درمان کالا، اسنپ دکتر، کلینیک عماد

کالاهای دیجیتال

تکنولایف، الماس پایتخت، موبایل کمک

غذا

اسنپ فود

بازار آهن

فولادینو، آهن آنلاین

بیمه

اسنپ بیمه

آرایشی و بهداشتی

خانومی، موتن رو

دیجیتال مارکتینگ

تسمینو، تریبون، تخفیفان، یوچک، هاستیدا، هاستیدا

گردشکری

اسنپ تریپ، هومسا

فروشگاه اینترنتی

اسنپ مارکت

کتاب

وطن بوک، تلکتاب، فرهنگ

وسایل منزل و دکوراسیون

آریان فراز پرسام، آتی در، آتی یراق، آزادگان، محیط آرا، پاناتین پارس، ایران میز، امیران نما، میکو گروپ، رها گالری، آدوراوود، اعتماد کابل البرز

لباس

تیاریس

بازی و اسباب بازی

روبیک، تاپ جم شاپ

گل و گیاه

وی آی وی شاپ

صنایع دستی

نیکان تجارت هاشمی

این سایت‌ها تنها بخشی از مشتریان ما هستند. اما همین چند موردی که در جدول به آنها اشاره شد، با وجود معروفیت و شناخته شده بودن، به راحتی می‌توانند کیفیت خدمات ارائه شده توسط سرومارکتینگ را به شما نشان دهند. مطمئنا سایت‌های شناخته شده به دنبال بهترین محتواها هستند و انتخاب سرومارکتینگ، به معنی رضایتی است که از آن دارند. لیست سایر مشتریان سرومارکتینگ و حوزه‌های فعالیت ما را می‌توانید در صفحه مربوط به نمونه کارهای تولید محتوا ببینید.

سفارش تولید محتوا از سرومارکتینگ

برای ثبت سفارش تولید محتوا، کافی است از صفحه ارتباط با ما فرم مورد نظر را پرکرده یا با شماره‌های درج شده ارتباط حاصل نمایید. در زمان تماس مشاوره‌های لازم در اختیار شما قرار گرفته و پس از بررسی‌های به عمل آمده با توجه به آنچه که شما نیاز دارید، کار پروژه‌تان آغاز می‌شود. شما می‌توانید کلیه خدمات تولید محتوا از پیدا کردن کلمات کلیدی، تعیین استراتژی، تدوین تقویم محتوایی، تولید، ویراستاری و انتشار را به عهده سرومارکتینگ بگذارید. در نهایت نیز متناسب با آنچه که دریافت کرده‌اید، مبلغ نهایی را پرداخت کنید. تیم تولید محتوای سرومارکتینگ، آماده خدمت‌رسانی به شما و ارائه بهترین خدمات در سریعترین زمان است. با در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *