برون سپاری تولید محتوا

امروزه اهمیت بازاریابی محتوایی بر هیچکس پوشیده نیست. بسیاری از کسب و کارها در فضای آنلاین مشغول به فعالیت هستند و همه آنها از محتواهای تخصصی برای معرفی خود به گوگل و کاربران آنلاین استفاده می‌کنند. هدف نهایی هر سایتی در این بستر، رسیدن به فروش بالاتر و تبلیغات هدفمند است و محتوا نقش مهمی را در این پروسه بازی می‌کند.

محتوا ویترین سایت شماست…

کاربران در فضای آنلاین تنها محتوای سایت شما را می‌بینند و عملا از آنچه که در پس زمینه آن اتفاق می‌افتد، مانند هدینگ‌ها، کلمات کلیدی استفاده شده و … بی‌خبرند. به همین دلیل است که بسیاری از سئوکاران و وب‌مستران، محتوا را به ویترین یک فروشگاه تشبیه می‌کنند. این محتوا می‌تواند به صورت متنی، تصویری، ویدئویی یا صوتی باشد، اما در هر صورت باید توسط فردی تولید شود که از تجربه کافی در این زمینه برخوردار است. محتوا نویس، می‌تواند عضوی از افراد شرکت شما باشد یا فردی که در بیرون از مجموعه کار می‌کند. در واقع شما می‌توانید با برون سپاری به تیم‌های تولید محتوا و نویسندگان دیگر محتوای سایت خود را تولید و منتشر کنید.

وین کانتنت یکی از سایت‌هایی است که محتواهای برون سپاری را قبول کرده و آنها را توسط تولید کنندگان حرفه‌ای آماده و در اختیار شما قرار می‌دهد. در این تیم تمامی استانداردهای برون‌سپاری محتوا رعایت شده و می‌تواند بهترین گزینه پیش روی شما برای تولید محتوای سایتتان باشد. استانداردهایی که وین کانتنت در محتواهای خود رعایت می‌کند.

هدف اصلی تولید محتوا برای هر کسب و کاری بازاریابی محتوایی و جذب مخاطبان است. همچنین یک محتوا باید به گونه‌ای تولید شود که بتواند نظر گوگل را به خود جلب کند. وین کانتنت با در نظر گرفتن این موارد محتواهای خود را با استانداردهای که تعریف کرده تولید می‌کند. برخی از این استانداردها عبارتند از:

  • تولید محتوای جذاب از نظر کاربرن
  • تعداد کلمات کافی و دریافت بازخورد مناسب از سمت مخاطبان
  • استفاده درست و بهینه از کلمات کلیدی در طول محتوا
  • رعایت هدینگ‌ها
  • استفاده از تصاویر جذاب و تگ‌های تصویر
  • رعایت اصل ساده‌نویسی با توجه به نوع کسب و کارها

قبل از برون سپاری این نکات را در نظر بگیرید…

قبل از آنکه بخواهید تولید محتواهای خود را برون سپاری کنید، باید یک برنامه و استراتژی را برای محتوایی که نیاز دارید، در نظر بگیرید. در صورتی که به راحتی و بدون برنامه ریزی شروع به انتشار محتوا کنید، عملا هیچ نتیجه‌ مثبتی را از آن دریافت نخواهید کرد. باید در این استراتژی به شناخت مخاطبانتان بپردازید، نوع محتوا را مشخص کنید و سوالاتی که کاربران در سایت شما به دنبال پاسخ آنها هستند را بررسی کنید. پس از آن به دنبال برون سپاری محتوا باشید.

تعیین کلمات کلیدی در زمان برون سپاری محتوا

استراتژی محتوایی خود را به وین کانتنت بسپارید…

اگر هنوز هم در تدوین استراتژی محتوایی دچار تردید هستید و نمی‎توانید این عمل را انجام دهید، مدیریت آن را به دست کارشناسان وین کانتنت بسپارید. این مجموعه با مشورت با خود شما در مورد کسب و کارتان اطلاعاتی را به دست خواهد آورد و با تهیه یک استراتژی و درست کردن تقویم محتوایی مناسب، محتواهای مورد نیاز شما را با کیفیت بالا و در زمان‌های مشخص به دستتان خواهد رساند.

 

تعیین کلمات کلیدی اولین مرحله در زمان برون سپاری محتوا

زمانیکه شرکت مورد نظر خود را برای برون سپاری محتوا انتخاب کردید، باید در مورد ایده‌های خود و موضوعات و عناوینی که در نظر دارید، با کارشناس تیم صحبت کنید. کلمات کلیدی مهم در کسب و کار خود را مشخص کرده، تا کارشناس مورد نظر بتواند بر اساس آن‌ها برنامه درستی در تولید محتواها پیش ببرد. برای اینکار می‌توانید رقبایتان را بررسی و در مورد کلمات کلیدی که استفاده کرده‌اند، تحقیق کنید تا در نهایت بتوانید لیست کاملی از این عبارات را استخراج کرده و در اختیار تیم برون سپاری قرار دهید.

مزایا و معایب برون سپاری محتوا

برون سپاری محتوا نیز همانند بسیاری از فرایندهای تبلیغات آنلان از مزایا و معایبی برخوردار است. این موارد را می‌توانید در اینجا ببینید:

مزایای برون سپاری

  • خیال شما بابت تولید محتوای سایتتان راحت است و می‌توانید وقت خود را برای کارهای مهم‌تر صرف کنید.
  • باعث می‌شود تا هزینه‌های مصرفی شما کمتر و سازماندهی شده باشد.

معایب برون سپاری

  • به دلیل عدم دسترسی سریع به نویسندگان ممکن است انتقال مطالب کمی با تاخیر انجام شود.
  • ارتباط مستقیمی با نویسندگان نخواهید داشت.

برونسپاری تولید محتوا

انتخاب تیم مناسب برای برون سپاری

نکته‌ای که در هنگام برون سپاری محتوا باید مد نظر قرار دهید، انتخاب یک تیم قوی و کارآمد است که بتوانند با مبلغی مناسب کارهای محتوایی شما را انجام دهند. به طور حتم این کار ساده نیست و در طی پروسه برون سپاری ممکن است بارها با تیم‌های محتوایی بی کیفیتی رو به رو شوید. بنابراین بهترین کار مراجعه به سایت این تیم‌ها و بررسی نمونه کارهای مربوط به آنهاست. در تیم وین کانتنت نیز صفحه‌ای مخصوص برای نمونه کارها قرار گرفته که می‌توانید مشتریان معروفی مانند اسنپ فود، تکنولایف، تریبون و تسمینو و پذیرش ۲۴ و …. را در آن ببینید. تمام این شرکت‌ها در لینک‌های برتر گوگل قرار گرفته‌اند.ندKN, L قطعا این کسب و کارها به دلیل اهمیتی که برای محتواهای سایتشان قائلند، آنها را به تیم‌هایی می‌سپارند که از کیفیت کارهایشان راضی هستند و این یک تضمین برای کیفیت آن تیم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *